10 Mayıs 2010 Pazartesi

   "O an gayri ihtiyari bir tepki verdim. Ağzımdan küfür çıktı; ama birisine özellikle söylenmedi. Karşılaşmanın gerginliği sırasında her an ağzıdan çıkabilecek bir şeydi. Yan hakem çıktı, gitti orta hakeme o da beni dışarı gönderdi. İlk yarının son düdüğü çaldıktan sonra Kuddusi Müftüoğlu'nun yanına gittim ve 'Cesur yönet, gördüğünü çal' dedim. Kuddusi Müftüoğlu bana göre iyi bir hakem değil. Karara itiraz ederken aynı durumu Fenerbahçe antrenörüne yapabilir miydi acaba? Hakemler bildiğimiz gibi işte. Yıllardır Kuddusi'yi beğenmem"


Yıllar önce Fener'in  Panathinaikos'la oynadığı  1. tur mu 2. tur mu her ne haltsa bir uefa kupası eşleşme maçı öncesinde (ki fener  elenmiştir, yazık) kendisine maç hakkındaki görüşleri sorulduğunda:  "Bizim artık Patanaykosu matanaykosu düşünecek halimiz yok biz finali hedefliyoruz"  açıklamasıyla beni mest eden Ümit'e  o günden beri özel bir hayranlık beslerim. Sürekli bişeyler söylemek, bir açıklama yapmak ister. Bir de hızlı hızlı, kelimeleri ağzında yuvarlayarak konuşması onu daha bir sempatik yapar. Üstelik malum kalp krizi olayından sonra hepimiz gerçekten çok üzülmüştük.  

Dünkü maçtan sonra yine "popçu Çelik" açıklamalarına bir yenisini ekledi . Ne yalan söyliyim Fener maçı aldı diye ayar olmuştum, ama bu herif konuşunca sinir minir kalmadı.. Bi kere Ümit Özat'ın 'özellikle birisine küfür etmediğini' öğrendim. Burda herzamanki egzistansiyalist yaklaşımını sergiliyor badem gözlü solbek-trainer. Bir kişiye ya da hakeme değil, aslında bir "olguya" küfür ediyor Ümit, boşluğa haykırıyor.

Sonra devre arasında gidiyor Kuddusi'ye "gördüğünü çal" diyor. Bunun meali de aslında: "güç seninle olsun kuddusi" .. Ne demek lan 'gördüğünü çal'? Hayır Kuddusi n'aptı bu sözden sonra onu merak ediyorum, "olur tamam hı hı" mı dedi ne dedi? Sen Kuddusi'yi oldum olası beğenmiyosun,ki bak bu konuda hem fikiriz Ümit de, her kafanıza estiğinizde böyle angutça işler yaparsanız, Kuddusi ne yapsın oğlum zaten?Bi Aziz fırça çeker, bi hafta Cavcav kalaylar, Kel başa şimşir tarak..
 
www.tips-fb.com

0 izleyici sahaya girdi:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.

 

Copyright 2010 Kalender Libero.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.