9 Temmuz 2010 Cuma

Hayatımda bir ilktir. İki dünya kupasında da aynı kadınla beraber olmak. Bu geçen 4 sene içinde ne çetrefilli maçlar oldu kim bilir, ama onun hala bir şekilde hayatımda olup bana tahammül etmesi de enteresandır.

 

   Futbol bizim ifade şeklimiz oldu hep. Belki de yazıp çizmekten, konuşmaktan, ortaya çıkardıklarımızdan çok daha fazlası. Ben bu yüzden hiçbir zaman futbolu çözmek istemedim aslında. Onu kodlamak, hayatıma, çocukluğuma yapacağım en büyük kötülük olurdu. Zaten hiçbir zaman da o pası, o çalımı, bütün afiyetiyle taşıyamazsınız ne dile, ne de kağıda. Hep birşey havada kalır;  eğer havada kalmıyorsa, bilin ki o'na dair tutkunuz bitmiştir. Benim hiç bitmedi. Sırf bu heyecandan, 1998'deki dünya kupasını izleyemedim doğru dürüst. Güneş vakti oynanan tüm maçlarda kendim sokaktaydım, o topu kendim tepiyordum çünkü. Hatta bu top tepmelerden birinde, R. Carlos'un Fransa'ya attığı golün aynısını atmışımdır toprak sahada frikikten. Topun kavis cilvesinin getirdiği "Yuh lan ne biçim vurd.." ve peşi sıra "Oha gol lan!" çığlıklarını, görünmez bir apolet gibi taşırım üzerimde.. Zamanın şartları şimdiki gibi olsa, o golü kayda alır, blog mlog yazmaz, maç izlemez, bütün gün o golümü izlerdim :)

  Velhasıl, konuyu toparlamak, ve bunun bir anıt yazısına dönüşmemesini istiyorum. Önümüzde bir Hollanda-İspanya finali var; lakin isminden başka hiçbir tarafı heyecan vermiyor bana. Vermesi için kendimi zorluyorum, sonuçta bu bir final diyorum. Ama vermiyor. Blogları takip ettiğimde bu heyecanın varolduğunu görmek de, kendimi uzaylı gibi hissetmeme yol açıyor; ya da bildiğin yaşlı gibi. Galiba 2006 Finali benden çok şey götürdü. Ve bu durum, futbola olan tutkumu azaltmasa da, bir zaman dilimine sıkıştırdı ve ihtiyarlattı beni. Jenerasyonumun en özel ve benim için en büyük futbolcusunu, böyle buruk uğurlamanın esbab-ı mucibesi de, kader denen şeyle eşdeğerdir. Bu geçen 4 senede sevdiğim kadının bir şekilde benimle olması, ve fakat buna rağmen hep, sanki  biri hayatımın merkezine kafa atacakmış gibi korkmam da Zizou yüzünden.

 Bir de bu yazıyı bir yerinden toparlayıp editörlük yapana 50 lira vericem, ne anlatıyorum lan ben?
www.tips-fb.com

0 izleyici sahaya girdi:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.

 

Copyright 2010 Kalender Libero.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.