14 Eylül 2010 Salı

Rinus Michels - Guus Hiddink
           - ................................
           - Flemenkçe flemenkçe.. doç da diyoruz biz ama, hollandaca denmez.
           - Doğrudur hocam. Hocam bu  7 numara biraz artist gibi, istersen bi kalıba dökerim ben bunu içerde..
           - Ha ben de onu diyorum, "football is a war" diyorum.
           - Hakikaten büyüksün hocam. Yani nasıl bir şeref benim için burda anlata..
           - Senin isim neydi arkadaşım?
           - Turhan, hocam.. Turhan Göreli..
           - Ha senin şimdi..? Yani onun içiiiin..?!  Var mısın sana Guus diyelim biz bundan sonra karayağız?
           - Varım be.! Ölümüne varım !........
www.tips-fb.com

0 izleyici sahaya girdi:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.

 

Copyright 2010 Kalender Libero.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.