23 Ekim 2010 Cumartesi



-şşşt..sezgin..!!
-mmmmmppfff....
-sezgiiin??..
- mmmmff...
- LAN SEZGİN!!
-mmf.. haa? .. ne? n'oldu başkanım?


-n'apıyosun lan ?
-başkanım o coşkuyla sarılınca..
- 56 yaşında adamsın lan! biraz frenle tabiatını.
- ya başkanım o değil de.. çaktırmadan arkana bak.
- ne diyosun neye bakayım?
- ya başkanım bi bak.
-bakiim.. hass.. gel lan gel..
-anladın mı şimdi başkanım?
-nerden buldu lan bu bizi?
- başkanım maçtayız sonuçta. hani you know..
-onu demiyorum. niye haber verilmedi bize..
-bilmiyorum başkanım, ben çocuklara tembihledim ama.
- senin yapacağın işe turp sıkayım sezgin..
- .......
-........
- başkanım siz biraz kilo mu aldınız?
- alakası bile yok, yapıyorum her sabah sporumu. akşam da bizim çocuklarla 5'er penaltı...
-Bilemiyorum başkanım biraz öyle gibi geldi bana..
-ulan sen kendi göbeğine bak. durduğu yerde kazandibi gibi titriyo.. bak bak bak bak. yine.
- ehehe. he valla başkan hanım yediriyo.
- hanımın yedirdiğini bilmem. ama bana fatura geliyo her ay. istersen yandaki pideciyle ortak olalım sezgin ha?
-başkanım abartıyo ibneler ya..  1 yesek 3 yazıyolar. Tabi fatura kurumsal olunca oya gibi işliyolar kazığı..
- Sezgin yalan konuşma oğlum. Son fatura Guiness kitapçığıyla geldi. adamlara 1 metre çapında künefe yaptırmışsın lan..
- başkanım o gün personeldeki arkadaşlara bir sürpriz mahiyetinde..
-valla bana kadayıfın bütün dokusu senin neticeye işlemiş gibi geldi ama.. sen personel diyosan...

...................................................................
- havada serinledi başkan ha.. iyi oluyo bi bakıma sarıldığımız aslında.
-bakıyo mu hala?
- du bakiim... bakıyo valla başkanım.
- hay arkadaş ya.. nasıl bi ertem eğilmez filmine soktun bizi sezgin!!  ramazan'la şaban gibi olduk sezgin! 

(pause)

* Kim bu adam? Kim olabilir? Tahminleri bekliyorum bakalım..
www.tips-fb.com

3 izleyici sahaya girdi:

il Capitano dedi ki...

adnan öztürk olabilir,hakan şükür olabilir ya da Ali Sami Yen olabilir!

Pan Monroe dedi ki...

@il Capitano

Adnan Öztürk ilginç olurdu yahu :)

AslanlıYol dedi ki...

kimdir abi ya, özhan canaydın'ın ruhu mudur, ondan mı bakamaz bu arsızlar yüzüne??

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.

 

Copyright 2010 Kalender Libero.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.