18 Ekim 2010 Pazartesi


Bir kulübün bayrağı olmak; demeç vermekle, "galatasaraya aşığım ölüyorum bitiyorum" demekle olmuyor. Ki bu konuda da çok konuşmak istemiyorum..

Geçen sene Emre'nin müdahelesiyle malum sakatlığı yaşadıktan sonra, taraftarın beklentisinin aksine ortamı hiç de germe ihtiyacı hissetmeyen,olası bir malzemeyi kendi adına prime dönüştürmeyen, "Bilerek yapmadı olur böyle şeyler" de diyebilecek bir adamdır Baros.

Seni çok seviyoruz Milan! Çok seviyoruz oğlum... Varlığın yetiyor sahada. Gol atmışsın atmamışsın, bunlar teferruattır.
www.tips-fb.com

1 izleyici sahaya girdi:

AslanlıYol dedi ki...

roberto carlos dururken alexin kaptan olması sadece takımın eskisi olmasından değil, mesele icraat.

şu adamın gol sonrası kalkın lan ayağa minvalinde yumruklarını ve dişlerini sıkması yeter. bülentin, şaşın gözlerindeki ateş onda fazlasıyla var. ben bu takımın ifadesiz adamlarından bıktım, kanı donmuş bir alay tutkusuz!

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.

 

Copyright 2010 Kalender Libero.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.