18 Ekim 2010 Pazartesi

Servet,kendisine güven duyulan günlerde neşe içinde zıplarken..

"Ben Galatasaray'a ilk geldiğim zaman da söylemiştim, bana güvenilen yerde başarılı olurum. Eğer takımım benden fayda elde etmek istiyorsa, yöneticisi ve hocası bana güven duymalı. Bu her futbolcu için geçerlidir. Güven olursa, performans yükselir. Bana güvenin olduğu her ortamda başarılı olacağımı düşünüyorum"
                                                                                                      Servet Çetin

Bi dakka ya.. Sözleşme?  Primler?  Jöle masrafın? Biz bugüne kadar Servet'in futbolu bir meslek olarak icra ettiğini ve bundan para kazandığını düşünüyorduk. Madem böyleymiş, alın bu çocuğu bi hamama götürün, arkasından  Balat'da bi ciğer yedirin, üstüne bi lacivert takım çekin. Üstüne tutun elinden doğru...

Aslansın kaplansın Servet, kesseler acımaz oğlum seni deli misin, çok yakışıklısın ayrıca bence, kız olsam hiç düşünmezdim abi..
www.tips-fb.com

2 izleyici sahaya girdi:

fazıl dedi ki...

Ayhan'a niye kimse ayrı bir paragraf açmıyor ?

Ank. maçının sonlarında yaptığı nedir ? Topsuz alanda... Kaptansın,sarı kartın var ve ikinci sarıyı hakemden "rica" ediyorsun ! Bunun tercümesi nedir ? Hani biz A.Keita'yı "centilmen" değil diye yollamıştık ?

FB'den mi korktu ? Orada sahada olmasam iyi olur mu diye düşündü ?

Kaptan örnek olmayacak mı ?

AslanlıYol dedi ki...

Havaalanı çıkışı dışarda seyirci var mı diye soran zihniyet bu işte. Sahada yumruk şova koşa koşa gelip de dışarda bir selamı çok gören, taraftara mikropmuş gibi bakan adamlar bunlar..

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.

 

Copyright 2010 Kalender Libero.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.