10 Kasım 2010 Çarşamba

Avalanche-Panama şapka müthiş; (ah şu gazeteciler de olmasa..)  Florya heralde burası yine... Gazi, birazdan suyun tuz oranıyla ilgili bir demeç verecek yandaki arkadaşlara, sonra içeri çekilecek.

Bunca olup bitenden, böyle bir hayattan sonra, belki de en zoru buydu onun için; oturup beklemek, ve ona sunulan ortamın içinde sıradan bir bürokrat gibi yaşlanmak. Bu yüzden her büyük lider gibi erkenden..

dedim sana kalendersin diye.
www.tips-fb.com

2 izleyici sahaya girdi:

AslanlıYol dedi ki...

Bugün yanına gittim her 10 kasım'da olduğu gibi. Biraz daha farklı hissettim. Umutsuzluk heyecanı tüketiyor mu ne.. Oraya gelenleri sorguladım çokça. "Beni görmek demek..." der ya hani, mesele 10 kasımlarda huzuruna çıkmak mı gençler?

fazıl dedi ki...

Teşekkürler...Tebrikler.

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.

 

Copyright 2010 Kalender Libero.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.