21 Ocak 2011 Cuma

Islıklayan Galatasaray taraftarı ırkçı mıdır, hukukun üstünlüğüne inanmıyor mudur, çok partili demokratik sistemi benimsememekte midir?

Stada parmaklıklar arasında girmiş olmak, bu kulübün içinde yoğrularak büyümekle hizmet etmek ayrı şeyler.

Uzunca bir süredir gelenek ve göreneklerimizden eser göremiyorum nedense.

Hizmete çağrılınca işi gücü bırakıp geldim demek, "stadı ben yaptım minnet bekliyorum" zihniyetiyle eşdeğerdir.

.................................. böyle gider de gider. Basın toplantısının ilk beş dakikasında belli olmuştur ki, bu taraftarı üzen, mutsuz eden hiçbir noktaya temas etmeden bitiricektir zat-ı muhterem konuşmasını. Ben şahsen şirket birleşmesinin nasıl bir kangrene çare olduğunu dinlemekten sıkıldım.

Çok açık ve net: Bizim derdimiz bu kulübün kimliğini kaybetmiş olması.

Sana sorulan hesabın anlattığın bir ton laf salatasıyla bir ilgisi yok sayın başkan.
www.tips-fb.com

0 izleyici sahaya girdi:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.

 

Copyright 2010 Kalender Libero.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.