21 Temmuz 2010 Çarşamba



Yepyeni bir oluşum ve yazar dostlarımızla hazırlanan blogumuzda, farklı ve daha detaylı içeriklerle, yine aynı mantık ve amatörlükle karalamaya devam ediyoruz. Bu zamana kadar yazıp çizdiklerimi takip etme tenezzülünü ve nezaketini gösteren herkesi http://evrenselblok.blogspot.com adresine de beklerim.
www.tips-fb.com

2 izleyici sahaya girdi:

Kieran dedi ki...

buradan da teşekkür edeyim ben teklifimizi kırmadığın için...dilerim güzel bi birliktelik olur da...sen nerelerdesin=))?

Pan Monroe dedi ki...

dostum 4 gündür istanbul dışında bilgisayarsız ortamlarda cirit atıyordum. kayık, rüzgar, midye dolma, falan filan :) birşeyler yazacaktım ama feci üşendim sonra. artık yarına.

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.

 

Copyright 2010 Kalender Libero.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.